close

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, διατηρείτε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε την παραγγελία σας ή μέρος αυτής, σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης της παραγγελίας.

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

- Οι επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο στην περίπτωση που το προϊόν είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση και η συσκευασία του δεν έχει παραβιαστεί

- Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε βερνίκια νυχιών, μολύβια, mascara, eyeliner, lip gloss και προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα.

- Οι επιστροφές πρέπει να πραγματοποιούνται σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται αναλυτικά παρακάτω.

* Σε περίπτωση μη εγκεκριμένων ή μη αποδεκτών επιστροφών, η Scarlet φέρει κάθε δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή και τα προϊόντα θα επιστρέφονται στη διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Βήμα 1:
Πριν επιστρέψετε τα προϊόντα, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 214 4050150 (Δευτέρα-Παρασκευή 9:00 π.μ.-5:30 μ.μ.) ή μέσω e-mail στη διεύθυνση customerservice@scarletbeauty.gr.

Βήμα 2:
Συσκευάστε το προϊόν με την συσκευασία που σας είχε σταλεί, προς αποφυγή φθοράς κατά τη μεταφορά του. Συμπεριλάβετε το παρόν Δελτίο Αποστολής. Τα προϊόντα θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν και εσείς να εξασφαλίσετε ότι τα προϊόντα δεν έχουν αλλοιωθεί, τροποποιηθεί ή χρησιμοποιηθεί.

Βήμα 3:
Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα μεριμνήσει ώστε ο courier να έρθει να παραλάβει το δέμα και να το επιστρέψει στην αποθήκη μας. Στο σημείο αυτό δε θα σας ζητηθεί να καταβάλετε αντίτιμο μεταφορικών.

Αποκλειστική Διεύθυνση αποστολής:
Scarlet Beauty, 4η Έξοδος Αττικής Οδού, Θέση Κύριλλος, 19300, Ασπρόπυργος, Ελλάδα

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Εφόσον η διαδικασία επιστροφής έχει ολοκληρωθεί σωστά και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως περιγράφεται παραπάνω, η επιχείρηση μας είναι υποχρεωμένη να σας επιστρέψει τα χρήματά σας εντός διαστήματος 14 ημερών από την επιστροφή του προϊόντος στην επιχείρησή μας.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει ως εξής :

- Στη χρεωστική / πιστωτική σας κάρτα, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει μέσω αυτής.

- Στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε αποστείλει σε εμάς μέσω email, σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έχει γίνει με αντικαταβολή. Εμείς θα σας στείλουμε ένα email ειδοποίησης όταν πραγματοποιηθεί η επιστροφή των χρημάτων. Ο χρόνος για να δείτε τα χρήματα στον λογαριασμό σας μπορεί να ποικίλλει και καθορίζεται από την εκδότρια τράπεζα. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

ΕΞΟΔΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Αν η επιστροφή γίνεται για λόγους άλλους από ελαττώματα στα προϊόντα, ελλείψεις ή λάθη στην παράδοση, θα πρέπει να αναλάβετε το κόστος αποστολής των προϊόντων πίσω σε εμάς. Για επιστροφές που θα γίνουν με τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier, μετά από συνεννόηση με τον τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, το κόστος επιστροφής διαμορφώνεται στα 3€ (το ποσό αυτό ενδέχεται να τροποποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας courier που ισχύει από καιρό σε καιρό). Το ανωτέρω ποσό δε θα καταβάλλεται στον courier που θα έρθει να παραλάβει τα προϊόντα, αλλά θα παρακρατηθεί από το τελικό ποσό προς επιστροφή σε εσάς. Αν επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε άλλη μέθοδο επιστροφής, θα πρέπει να καταβάλετε οι ίδιοι άμεσα το κόστος αποστολής των προϊόντων στην αποθήκη μας.

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Δεν πραγματοποιούνται αλλαγές. Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο/-α προϊόν-τα, θα πρέπει να ακολουθήσετε τη Διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και στη συνέχεια να υποβάλλετε νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΔΩΡΟΥ

Οι ανταλλαγές προϊόντων δεν είναι εφικτές. Αν θέλετε να επιστρέψετε ένα δώρο, τότε ο πελάτης που πραγματοποίησε την αγορά θα πρέπει να ακολουθήσει τη διαδικασία Επιστροφών όπως περιγράφεται παραπάνω και αυτός θα είναι και ο αποδέκτης της επιστροφής των χρημάτων.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕ ΦΘΟΡΑ

Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 214 4050150.