close

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙAΣΜΟ ΠΕΛΑΤΗ

Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό στο scarletbeauty.gr;

- Επιλέγετε το “Εικονίδιο Χρήστη” που βρίσκεται πάνω δεξιά δίπλα από το εικονίδιο με το καλάθι .

- Επιλέγετε το link Εγγραφή που βρίσκεται δίπλα από την ερώτηση "Δεν έχεις λογαριασμό;".

- Συμπληρώνετε τα Στοιχεία Εισόδου σας & τα Προσωπικά σας Στοιχεία.

- Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, κάνετε κλικ στο κουμπί ΕΓΓΡΑΦΗ.

Ο λογαριασμός σας είναι έτοιμος!


Η δημιουργία προσωπικού λογαριασμού είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση παραγγελίας;

Όχι. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας ως "Επισκέπτης" ή ακόμη να κάνετε γρήγορη είσοδο μέσω του Facebook ή Google λογαριασμού σας, εφόσον έχετε.


Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία που έχω δηλώσει στον προσωπικό μου λογαριασμό;

Μπορείτε όποτε το επιθυμείτε να τροποποιήσετε τα στοιχεία που έχετε δηλώσει κατά την δημιουργία του λογαριασμού σας. Αφού πραγματοποιήσετε είσοδο στον λογαριασμό σας από το “Εικονίδιο Χρήστη”, με το email & τον κωδικό πρόσβασης που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας, μεταβαίνετε στη σελίδα του λογαριασμού σας, όπου μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε όλα τα στοιχεία σας.


Έχω ξεχάσει τον κωδικό του λογαριασμού μου. Τι να κάνω;

Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ.

Αν λάβετε email Υπενθύμισης του Προσωπικού σας Κωδικού, χωρίς να το έχετε ζητήσει, επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εδώ .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ

Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω online παραγγελία;

- Επιλέξτε το προϊόν ή τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν και προσθέσετε τα στο καλάθι σας πατώντας το κουμπί ΑΓΟΡΑ που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος.

- Όταν προσθέσετε όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε στο καλάθι σας, μεταβείτε σε αυτό μέσω του “Εικονιδίου” με το “Καλάθι” που βρίσκεται πάνω δεξιά.

- Έχετε τη δυνατότητα να προχωρήσετε σε ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ ή απευθείας σε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ πατώντας ένα από τα κουμπιά κάτω δεξιά στο πλαίσιο “Το καλάθι μου", που έχει ανοίξει δεξιά.

- Εάν έχετε επιλέξει να προβάλετε αναλυτικότερα το καλάθι σας μέσω του κουμπιού ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ , αφού ολοκληρώσετε την προβολή του, συνεχίζετε πατώντας το κουμπί ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ που βρίσκεται δεξιά μέσα στο πλαίσιο, όπου αναγράφεται και το Σύνολο Παραγγελίας.

- Εάν έχετε επιλέξει να μεταβείτε απευθείας σε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, θα μεταβείτε απευθείας στην σελίδα συμπλήρωσης των στοιχείων σας.

- Ολοκληρώστε την παραγγελία σας συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα πεδία - τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά- και πατώντας το κουμπί ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.

- Αν έχετε επιλέξει πληρωμή μέσω Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας, θα μεταφερθείτε αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον πληρωμών της Cardlink για να ολοκληρώστε την πληρωμή της παραγγελίας σας.

- Αμέσως μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, θα λάβετε ένα email από εμάς με τον κωδικό και την ανάλυση της παραγγελίας σας.


Μπορώ να πραγματοποιήσω τηλεφωνική παραγγελία;

Φυσικά, θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε μέσω τηλεφώνου στο (+30) 214 4050150 (από Δευτέρα έως και Παρασκευή 9:00πμ - 5:30μμ )για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας.


Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ.


Θέλω να ακυρώσω την παραγγελία μου. Τι να κάνω;

Eπικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ, επιλέγοντας ως θέμα "Online Παραγγελία" ή τηλεφωνικά στο (+30) 214 4050150.

Παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας το συντομότερο δυνατό, καθότι μετά το πέρας 3 ωρών από την καταχώρηση της παραγγελίας σας, ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.


Θέλω να τροποποιήσω την παραγγελία μου . Τι να κάνω;

Eπικοινωνήστε άμεσα μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 214 4050150 και το αρμόδιο τμήμα θα σας κατευθύνει αναλόγως.

Παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας το συντομότερο δυνατό, καθότι ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη δρομολογηθεί.


Η παραγγελία μου προορίζεται για δώρο. Υπάρχει δυνατότητα για συσκευασία δώρου;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε συσκευασία δώρου, μπορείτε να επιλέξετε την αντίστοιχη επιλογή κατά το στάδιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ, ώστε μαζί με τα προϊόντα να σας αποστείλουμε και συσκευασία δώρου. Ισχύει χρέωση 1.50€ ανά συσκευασία δώρου.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ – ΚΟΥΠΟΝΙΑ

Έχω στη διάθεσή μου ένα εκπτωτικό κουπόνι. Πώς το εξαργυρώνω online;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εκπτωτικό κουπόνι που έχετε στη διάθεσή σας εισάγοντας τον κωδικό του στο πεδίο ΚΩΔΙΚΟΣ ΚΟΥΠΟΝΙΟΥ, το οποίο βρίσκεται στην σελίδα προβολής καλαθιού αλλά και στη σελίδα καταχώρησης παραγγελίας, πάνω δεξιά εντός του πλαισίου, όπου αναγράφεται και το Σύνολο Παραγγελίας.


Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για τις εκπτώσεις και τις προσφορές που γίνονται στο scarletbeauty.gr.

Eγγραφείτε στα newsletters μας μέσω του σχετικού πεδίου στην κεντρική σελίδα του scarletbeauty.gr, για να μαθαίνετε πρώτοι όλες τις προσφορές μας!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Πώς μπορώ να βρω άμεσα ένα προϊόν;

1. Μέσω του κεντρικού ΜΕΝU και των σχετικών κατηγοριών.

2. Μέσω της σελίδας του εκάστοτε ΒRAND που θα βρείτε στο MENU, εφόσον ενδιαφέρεστε αποκλειστικά για προϊόντα ενός συγκεκριμένου BRAND.

3. Εισάγετε έναν όρο αναζήτησης στην μπάρα αναζήτησης που θα ανοίξει πατώντας το «Εικονίδιο Αναζήτησης» πάνω δεξιά της σελίδας.


Είδα ένα προϊόν σε φυσικό κατάστημα, αλλά δεν το βρίσκω στο scarletbeauty.gr. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Στο scarletbauty.gr θα βρείτε προϊόντα όλων των επώνυμων BRANDS, τα οποία δεν είναι πλέον διαθέσιμα στα καταστήματα καλλυντικών.


Τι σημαίνει η ένδειξη Exclusive σε συγκεκριμένα προϊόντα;

H ένδειξη Exclusive αναγράφεται στα προϊόντα, τα οποία διανέμονται στην Ελλάδα αποκλειστικά από το scarletbeauty.gr.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ

Ποιες είναι οι επιλογές παραλαβής; Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από κάποιο φυσικό κατάστημα;

Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω courier, στον χώρο σας, τον οποίο και θα ορίσετε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.


Μπορώ να παραγγείλω και να γίνει παράδοση στο εξωτερικό;

Πραγματοποιούνται αποστολές μόνο εντός Ελλάδος.


Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

- Οι αποστολές σε χερσαίους προορισμούς και σε μεγάλα αστικά κέντρα πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών.

- Οι αποστολές σε νησιώτικους προορισμούς πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών.

- Οι αποστολές σε απομακρυσμένες περιοχές πραγματοποιούνται σε διάστημα 1-7 εργάσιμων ημερών.

* Σημειώνεται ότι σε περίοδο εκπτώσεων και ειδικών προσφορών ενδέχεται ο χρόνος παράδοσης να αυξηθεί λόγω αυξημένου όγκου παραδόσεων.


Ποιο είναι το κόστος των μεταφορικών;

- Δωρεάν έξοδα αποστολής για παραγγελίες αξίας 39 € και άνω.

- Έξοδα αποστολής 3€ για παραγγελίες αξίας κάτω των 39€.

- Σημειώνεται ότι η μέθοδος της ‘Αντικαταβολής’ δεν επιβαρύνεται με επιπλέον έξοδα.

* Ειδικές προσφορές μπορεί να ισχύουν ανά διαστήματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΜΕΣ & ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Τι επιλογές πληρωμής έχω;

Οι επιλογές πληρωμών είναι η εξής:

- Πληρωμή με Αντικαταβολή

- Πληρωμή με Πιστωτική , Χρεωστική ή Προπληρωμένη Κάρτα

Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ .


Μπορώ να πληρώσω με δόσεις;

Ναι μπορείτε, η πολιτική δόσεων είναι η εξής:

- Έως 6 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 70 € έως και 299 €.

- Έως 12 άτοκες δόσεις για αγορές αξίας από 300 € έως και πάνω.


Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου και πως;

Δείτε αναλυτικά την Πολιτική Επιστροφών εδώ .

Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εδώ .


Όταν ένα προϊόν προορίζεται για δώρο, υπάρχει δυνατότητα αλλαγής;

Δείτε αναλυτικά την Πολιτική Επιστροφών Δώρων εδώ .


Τα προϊόντα μου έφτασαν με φθορές. Τι πρέπει να κάνω;

Όταν παραλάβετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε ελέγξτε το κουτί για τυχόν φθορές που μπορεί να έχει υποστεί κατά τη μεταφορά. Είναι φυσιολογικό για το κουτί αποστολής να φέρει φθορές, ωστόσο εάν παρατηρήσετε βλάβες στα προϊόντα της παραγγελίας σας, παρακαλούμε διατηρήστε το κουτί, τα υλικά συσκευασίας και τα περιεχόμενα και επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατό στο (+30) 214 4050150.


ΔΕ ΒΡΗΚΑΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΑΣ; ΕΠΙΚΟΙΝΩΣΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΔΩ